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monstrumque afflixit saeva celerique sagitta.
Pythius hinc graiis et dictus victor Apollo,
stemmate et herois prodit caelestis origo (1).
      Id nempe ostendunt oris miracula nostris,
quod nostri rector veniat de sanguine divûm?
Iccirco alma Ceres tam laetas reddere messes
dignata? et Pomona refert tot munera ramis?
et Bacchus vites onerat praedulcibus uvis?
      Quid dubitas? Redeant nobis saturnia regna,
iustitia atque pudor, sanctae pietasque fidesque,
nos ubi vir talis laetos tantusque gubernet,
cui divos atavos saturnia protulit aetas.
      Quin spero; idque iubent et nomina et omina tanta.
      Cras igitur prima quum Phoebus lampade terras
lustrabit, croceum madidumque cubile relinquens,
casti adeamus summi Panis templa biformis:
illius ac festa fronde exornabimus aras;
illius ante aras teneros mactabimus agnos.


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      (1) Per gli princípi della mitologia istorica ritrovati con la Scienza nuova d’in‐
torno alla natura comune delle nazioni, si dimostra questa esser un’istoria delle
antichissime genti eroiche, poiché tutte le storie profane, come chiunque vi rifletta
facilmente può ravvisarlo, hanno favolosi i princípi, e da’ greci, i quali, per le ca‐
gioni che si meditano in quell’opera, conservarono le favole piú di tutte l’altre na‐
zioni del mondo antico, tal serpente, che si divorava gli uomini, fu detto «Pitone»,
e ne fu appellato «pizio» Apollo, il quale l’uccise, ed era creduto dio della nobiltá [V.].
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